üye girişi
üye ol
ADA'DAN MÜTHİŞ İDDİA!
"GALATASARAY, ARSENAL İLE HER KONUDA ANLAŞTI"
ADA'DAN MÜTHİŞ İDDİA!
71
Almeida ortada kaldı...
Amrabat kararı! Kalıyor mu?
Drogba'lı Chelsea ile büyük bomba!
Herkes, G.Saray'ı konuştu
Drogba gelince gönderdiler!
Sadece tatil yapmıyor
'Gazze'ye önce dua, sonra...'
Hajrovic için karşı hamle!
'Forvet istiyoruz başkan'
5,5 milyon euroya geliyor mu?
Bugün imzayı attı! Sonrası...
Forma sponsoru ne olacak?
Yıldız adayı diye geldi sonrası...
Günün manşetleri! Yanıyor...
Prandelli'den barış için...
Sneijder tatilde form tutuyor!
Kendine güveni tam!
Cesare'ye durmak yok!
'Sorun bizde mi, yoksa?..'
Onun prensiydi, şimdi kadro dışı...
Tüm Haberler
Duvar Kağıdı
Geçen Sene Bugün
Sporx Haber
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] | Tüm Haberler |
Sporx İddaa
Sporbahis
Bizi Takip Edin :
Webaslan Twitter Webaslan Google+ Webaslan Facebook Page Webaslan RSS Webaslan iPad Webaslan Mobil
reklam
Taraftar Diyor ki
Kalan karakter sayısı 
Gönder
| mast3r | 15:30 |
Beyler İshak yazıp durmayın,Karabük İshak için Trabzonsporla anlaştı 2 oyuncu+paraya
1
3
| ultraslan-5-4 | 14:48 |
muslera
tarık--semih--ömer toprak--telles
selçuk--melo
olcan BRUMA
senıjder

burak
2
1
| vzaitsev | 14:15 |
Muslera-İshak-Koray-Semih-Veysel-Selcuk-Melo-Bruma-Sneijder-Olcan-Campbell.

Bazi maclarda kaleye sinan gecip telles 11e girebilir
1
4
| vzaitsev | 14:09 |
tellesi yedege cekip campbelli forvette oynatmaliyiz.tellesin yerine de karabukten ishak alalim,dany yigit falan takasta gider,tolunay hoca dany yi alir
1
2
| sneijder10101 | 14:00 |
burda akşama kadar tarık çamdal uğur demirok balotelli diyosunuz sorsam 5 maçlarını izlememişsinizdir veysel sarı var hamit var ne yapcaksınız tarığı veysel 10 tane tarık eder tarığa 6 milyon euro verceğinize maicol clichyi alırız uğur demirokun koraydan hakandan gökhan zandan bir farkı yok balotelli disiplinsiz en kritik maçta kırmızı yer takımı batırır bize sağlam bi defans sağlam forvet lazımm
0
3
| dark-knight1905 | 13:30 |
muslera
tarık semih koray(?) telles
melo selçuk
olcan w.s10 yerli sol knt
campell
3
0
| sekiz-88 | 12:39 |
mevlüt elimizde patlar
0
3
| mast3r | 12:37 |
Suarez23 geçen hafta yeni formayı satın aldım.Formanın farklı bir çeşidinden bahsetmiyorsan sarı kırmızı veya beyaz formalarda Türk Bayrağı mevcut.
0
0
| hasnbasri | 12:27 |
amrabat ve reis yok kim tarafatarla bütün olacak melodan başka bana söyleseniz ya bu oyuncular oyundayken ruh katmadılar mı oyuna bruma amrabat veysel sabri değişikliği yapabilirdik gerektiği zaman ama bu oyuncuları yiyorlar takımda ki ruhu yiyorlar bir sesinizi çıkarın ruhsuz takım istemiyorum ben !!
2
0
| sekiz-88 | 12:25 |
armayı ayrı veriyolar store de formada arma yok aynında veriyolar takarsın takmasın
0
0
| hasnbasri | 12:23 |
arkadaşlar size bir maç hatırlatacağım real madrid 1 - 0 galatasaray ilk yarı bitti ikinci yarı ilk hamle hamit çıktı amrabat girdi sonra takım nasıl hırslı oynamıştı tekrar izleyin isterseniz sabri de vardı takım ne kadar hırslı oynuyordu amrabat ve reis ölümüne koşuyorlardı sonra real madrid 1 - 3 galatasaray real madrid nolduğunu bile anlamadı ama şimdi bu 2 oyuncu yok
1
0
| hasnbasri | 12:18 |
amrabat bruma ile değişmeli oynayabilirdi ama yine takımda düşünülmüyormuş türkiye ligi sadece yetenekli kazınılacak bir lig değil öyle değil mi gecen sene ne kadar yetenekliydik 10 puan fark yedik bize hırs lazımdı takımda ki en hırslı 2 li amrabat ve reis kadroda yok sizde bana katılıyorsanız lütfen sesinizi duyurum !!
1
2
| tekcaredrogba | 11:49 |
Hajroviç zaten kaçtı , salih dursun takasta gitti, ontivero kiralanamadı,burdissoya zaten bişey denmez,bi umut gündoğanda ışık vardı onuda tarık transferinde kullanmasınlar. Devre arası bu fıs transferler yapılmasa o paralarla şimdi tam istediğimiz transferleri yapardık finansal fair playde de sorun olmazdı.
0
0
| umutkelez | 11:47 |
(tarık mevlüt dorıa campell )şamp.ligi 11: muslera tarık dorıa semih telles melo selcuk sneıjder campell bruma burak
0
1
| tekcaredrogba | 11:43 |
Umut gündoğan takasta verilir mi ya, seneye orta sahada eksiklik olur umutuda 5-6 milyona yine eskişehirden alırız
0
1
| sametakyel19 | 11:27 |
Istediklerim basında yazılıyor ins gerceklesir
1-Chedjou kaliyor Giderse Genc Kaliteli alnacak
2-Burak tek basina olmayacak ya mevlu ya baska bir gol atabilen Turkle rekabet edecek u.bulut gidecek
3-Campbellin gelmesiyle Amrabat lux oluyor gitmesi normal
4-lig icin yedek stoper ve olasi sakatlik durumuna karsi turk kanat aldk mi tamamdr
0
0
| zehredar55 | 11:08 |
ya gökhan saki sneijder yerine brumayı geliştirse çok daha iyi olurdu :)
0
0
| gehsm07 | 10:53 |
Arkadaşlar lütfen anlayın piyasa değeri ve bonservis bedeli aynıdır diyenler 18 milyon a adam alacakları yok
0
0
| eghjk | 10:47 |
Ömer Toprak-Tarık Çamdal-Joel Campbell
0
1
| temas | 10:38 |
arkadaşlar mevlüt le chedjou yu takasta kullansınlar olmaz dany i satalım
1
14
| suarez23 | 10:34 |
renktaşlar kuzenim 2014 -2015 sezonu GALATASARAY forması almış bana METİN OKTAY FORMASI store kamyonundan ama bir sorun var formada TÜRK BAYRAĞI YOK acaba sahtemi yoksa yarı orjinalmı veya bayrağı unuttularmı bilgi verirseniz sevinirim
0
0
| gslinuri | 09:20 |
Muslera

Veysel Semih Koray Telles

Bruma Selçuk Melo Olcan

Burak Cambell
8
6
| oddokhan | 07:48 |
bu herife ne 5,5 milyon euro ne de Umut Gundogan i vermeyin...yettti artik beles fiyatina verdiginiz oyuncular bu eskisehirli ibnelere...Hele ki Umut gibi gelecek vaadeden bir gencimizi bu seref yoksunlarina verirseniz taraftarlar olarak iki elimiz yakanizda olur bilesiniz
0
16
| sekiz-88 | 04:46 |
ne tarıkmış arkadaş bi alamadık gitti eskişehirde sanki marcelo yu sattıyo o kadar naz yapıyo vereceksen ve artık nerdeyse liğ başlayacak
0
8
| aziz1235 | 03:26 |
10 tane defans war 10 tane orta saha 10 tane kanat war 1 tane forwet war halada defans a kanada adam aranıyor mantık bunun neresinde çok merak ediyorum..
4
8
| drsbb | 02:22 |
valla ilerde kanser olursam sabri hamit ve burak a dava acacam.
5
4
| takatonia | 02:17 |
Bazı arkadaşlar stopere serdar taşçı diyorda şunlarıda biliyordur umarım.Geçen sene transfer etti serdarı spartak Moskova 9m € şuan ki piyasa değeri 8,5m €. Hele Ömer Toprak diyenlere gülüyorum 18,5 m€. Gökhan inler : 12m € bunları unutun o kadar bütçemiz yok taş gibi Koray var o bölgede ama campell yada doumbia tarzı bi forvet almalıyız.
2
4
| srdrsvm | 02:09 |
Muslera
Tarık semıh koray telles
Hamıt mello selcuk olcan
Sneıder
Campbell
Yedekler
Sınan chadjou h.balta yekta e.colak bruma burak
9
1
| srdrsvm | 02:01 |
Tarık ve campbell alınsın bu takımı kımse tutamaz
0
10
| cimbom91 | 01:31 |
Abi diğer liglere bakıyorum mesela Roma,adını felan duymadığımız adama bası 22 milyon euroyu tatavaya mahal vermeden alıyo oynatıyo.biz ise adama muhtacız ağlaya sızlaya oyuncu alıyoruz.hey Allahım yaa..
0
4
| omer199007 | 01:28 |
sinan

telles semih koray tarık

olcan selcuk melo bruma
snejder
campell
1
0
| omer199007 | 01:27 |
muslera

telles semih koray tarık


olcan melo selcukk bruma

snejder

burak
1
2
| abd | 00:38 |
Lütfen alın campbelli tam aradığımız tipte oyuncu
1
16
| erhannn | 00:12 |
lig için : muslera tarık semih doria ishak melo selcuk olcan sneijder campell burak

SL için: muslera tarık semih doria telles melo selcuk bruma sneijder amrabat campell
yani doria tarık ishak ve campell gibi 4 transfere hadi ishakı almasan bile doria tarik ve campel e mutlak ihtiyacımız var
2
3
| youlost | 00:09 |
tarık transferi bir bitse artık bir an önce takıma adapte olmalı
1
6
[Tümü]
Dikkat Çekenler
reklam
Erkek Basketbol
Fikstür
19.6.14
Fenerbahçe Ülker
20-0
Galatasaray Liv H.
21:00
Türkiye Beko Basketbol Ligi
Puan Durumu
  Takımlar O G M P
Kadın Basketbol
Fikstür
Türkiye Beko Basketbol Ligi
Puan Durumu
  Takımlar O G M P
| 3 yorum | 30.07.2014 |
bruma47
| yorum yok | 31.07.2014 |
cemozer86
| yorum yok | 31.07.2014 |
gslinuri
| 1 yorum | 29.07.2014 |
sezer1987
Webaslan Anket
Sizce ilk etap kamp çalışmalarına alınmayan Sabri Sarıoğlu, yeniden takıma kazandırılmalı mı?
Evet
Hayır
Gönder
Bunu Dedi
Levent Tüzemen
Yorumcu - 31 Temmuz 2014

GalatasaraySK - GS BONUS’un transfer sezonu devam ediyor! Üstelik Denizbank’tan 40 TL hoş geldin bonusuyla! https://t.co/MQ3n0Lvnhw 3 saat önce
Natejawai - Caught up with @AussieBoomers coach Andrej Lemanis to talk captaincy, @Natejawai @BenSimmons25 & other stuff at http://t.co/du3yQ9Dkn1 5 saat önce
[ geri ] [ ileri ]
WEB ASLAN